angi

Everything im not, made me everything I am.

Closet

Publicerad 2012-06-21 15:52:45 i Life of,

Läste en intressant artikel i ELLE idag. Handlade om introverta vs extroverta människor och fick mig att fundera. Är jag inåtvänd eller utåtriktad?

Medan jag inte har så stora problem med att dansa på bord på krogen så kan jag må dåligt i en vecka innan jag ska träffa min sambos familj. Jag har många gånger varit både klassens och sällskapets clown, och verkligen kunnat bjuda på mig själv medan jag inte kan stå och hålla föredrag eller sjunga/spela teater på en scen utan att vilja spy. Så detta leder till min ursprungliga fråga. Är jag smyg blyg eller smyg social och vad är det som gör mig till det?

Regn & vatten

Publicerad 2012-06-16 11:49:02 i Life of,

Idag är det riktigt midsommar väder. Undrar varför man kallar det för midsommar väder förresten, jag har faktiskt varit med om soliga & varma midsommar dagar!

Hur som helst så är det enligt mig ganska så perfekt väder idag enligt mig, man behöver ingen anledning till att slappa i soffan hela dagen. Tänkte även försöka mig på lite internetshopping eftersom att jag inte hittade något!?!? på stan. Fattar inte vad som har hänt.. Hoppas det blir mer shopping i Sthlm när vi ska dit ;D

Tiden

Publicerad 2012-06-04 14:51:43 i Life of,

... Går så fort.
Min perfekta lilla son har redan växt massor och är snart tre veckor! Vilket snart är en månad!? Kan inte fatta att det går så fort.
Vill verkligen ta vara på denna tid så har lagt bland annat körkortet på hyllan en stund.
Är så trött, så lycklig och allt är precis som det ska vara

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela