angi

Everything im not, made me everything I am.

Regn & vatten

Publicerad 2012-06-16 11:49:02 i Life of,

Idag är det riktigt midsommar väder. Undrar varför man kallar det för midsommar väder förresten, jag har faktiskt varit med om soliga & varma midsommar dagar!

Hur som helst så är det enligt mig ganska så perfekt väder idag enligt mig, man behöver ingen anledning till att slappa i soffan hela dagen. Tänkte även försöka mig på lite internetshopping eftersom att jag inte hittade något!?!? på stan. Fattar inte vad som har hänt.. Hoppas det blir mer shopping i Sthlm när vi ska dit ;D

Kommentarer

Postat av: vickan

Publicerad 2012-06-16 16:03:41

så sööt han är :] måste få kela med Linus snart

<3

Postat av: becks

Publicerad 2012-06-21 22:58:05

STHLM !!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela