angi

Everything im not, made me everything I am.

Shoptilyoudrop

Publicerad 2012-08-29 21:53:05 i Life of,

Den här dagen har gått sjukt fort.
Har hunnit med diverse grejer som;
Tvättat
Städat
Bytt lakan
Shoppat
Fikat
Myst med sonen
Lagt in musik på spotify
Bakat...
 
Ja, mammaledighets rutiner med andra ord.
Men det sjuka är att fast varje dag är den andra lik händer det alltid något nytt, eller något man inte förväntat sig.
 

 

Livet.

Publicerad 2012-08-26 22:36:51 i

Livet är bra mystiskt, på ett ganska bra sätt. Visst, det är ofta jävligt orättvist men det är ännu oftare underbart. Jag har verkligen börjat lära mig att det är fler fina stunder än dåliga stunder i livet även om det inte alltid känns så. Men det är väl en balansgång egentligen mellan det onda och det goda, det fina och det fula, motsatser helt enkelt. Äh nu snurrar jag bara.

Godnatt

No time like present

Publicerad 2012-08-18 11:46:50 i

Ligger och funderar på livet lite, hur bra man har det och att jag är så lycklig nu.

Snart 4 år sedan det hemska hände, och nu har lite av lyckan kommit tillbaka tack vare min lille son. Att någon kan få en att känna sig helt annorlunda är lite konstigt egentligen, men så underbart.

Idag blir han tre månader!?!? Vart tog tiden vägen? Känns som det var igår vi åkte upp till förlossningen!

Ikväll blir det i alla fall fyrverkerier,
Tjopp

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela