angi

Everything im not, made me everything I am.

No time like present

Publicerad 2012-08-18 11:46:50 i

Ligger och funderar på livet lite, hur bra man har det och att jag är så lycklig nu.

Snart 4 år sedan det hemska hände, och nu har lite av lyckan kommit tillbaka tack vare min lille son. Att någon kan få en att känna sig helt annorlunda är lite konstigt egentligen, men så underbart.

Idag blir han tre månader!?!? Vart tog tiden vägen? Känns som det var igår vi åkte upp till förlossningen!

Ikväll blir det i alla fall fyrverkerier,
Tjopp

Kommentarer

Postat av: Frankmamma

Publicerad 2013-01-04 15:18:51

Men här ramlade jag in! :) såg er på bb minsann när ni precis fått :) vi var inne vi med då och fick sola bort lite gulsot ;) kul att se dig! Länge sen gymnasiet ! Hoppas ni har det bra hela fina familjen!

Svar: Jag tyckte att jag kände igen dig, men var lite uppe i annat ;) ja det var ju ett tag sen! Detsamma!
Angi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela