angi

Everything im not, made me everything I am.

Tråkad tjej

Publicerad 2010-12-10 17:11:07 i Life of,

Uttråkad alltså, tur att jag ska iväg och stressa lite snart då.
Blir middag ikväll hos mor min, kolla idol finalen, och förmodlugen dricka vin och spela buzz.
Är faktiskt lite sugen på att dra ut och dansa, men det får bli någon annan dag.

Idag har jag köpt yttliggare lute julklappar, att det inte tar slut? Undrar hur det skulle vara att vara ett Jehovas (ingen kritik bara fundering), att inte fira jul, att inte få klappar eller presenter.. Inte för att jag längre bryr mig om presenter eller julklappar, men det är ju en stor grej när man är liten. Ovh förresten så är ju faktiskt julen till för att fira jesu födelse, och han fick ju tre presenter av de tre vise männen, då borde man väl bara få tre.. Haha.



Man down

Publicerad 2010-12-06 21:56:31 i Life of,

Fick världens sug att träna idag, varför får jag alltid det när jag är sjuk? Snorar och har någon irritation i halsen.. Fett irriterande haha. Vill investera i ett gymkort, men vet inte vart än. Måste sola också, börjar bli blekare än snön ;)

Idag har jag köpt lite julklappar, blev ju till barnen i familjerna först, sen till oss vuxna, lättast så eftersom att julen är ju barnens högtid kan man säga i detta icke religösa sverige :)

Har också Målat naglarna julröda, och sitter just nu och funderar på om jag måste ha ett par jätteröda jättefina skor från nelly.. Vi får la se. Kanske egentligen inte är prio nr ett haha

Check out the cooki house ala rasta

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela