angi

Everything im not, made me everything I am.

Styra och ställa

Publicerad 2013-02-27 09:29:02 i Life of,

Idag känner jag att jag vill ha en stor tvättstuga med torkrum, ett lekrum till lillen och en walkin till mig.
Kanske inte är så långt bort i alla fall!

Tänkt på det här uttrycket med att "telefonen går åt två håll". Och ja visst, men ibland får den gå åt bara ett håll för att livet kan hamna emellan telefonlinjen. Däremot går omtänksamhet åt två håll, om någon bryr sig om dig och visar att de finns där ta vara på det och ge tillbaka det du får. Något jag själv måste bli bättre på ibland.

Halloj bloggen

Publicerad 2013-02-02 21:22:07 i Ätbart,

Idag har vi köpt en ny bilbarnstol, Shit vad tiden går fort! Det kommer väl inte dröja så länge innan vi måste köpa en ny igen :P nae skämt o sido så kan vi ha den här i ca fyra år till beroende på hur mycket lillkillen växer.

Ikväll har vi ätit lite italienskt och ska äta citronmousse och chokladpudding till efterätt :)

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela