angi

Everything im not, made me everything I am.

Closet

Publicerad 2012-06-21 15:52:45 i Life of,

Läste en intressant artikel i ELLE idag. Handlade om introverta vs extroverta människor och fick mig att fundera. Är jag inåtvänd eller utåtriktad?

Medan jag inte har så stora problem med att dansa på bord på krogen så kan jag må dåligt i en vecka innan jag ska träffa min sambos familj. Jag har många gånger varit både klassens och sällskapets clown, och verkligen kunnat bjuda på mig själv medan jag inte kan stå och hålla föredrag eller sjunga/spela teater på en scen utan att vilja spy. Så detta leder till min ursprungliga fråga. Är jag smyg blyg eller smyg social och vad är det som gör mig till det?

Kommentarer

Postat av: keeepgoing

Publicerad 2012-06-21 17:58:28

snygg du är, och forsätt och vara du ...!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela