angi

Everything im not, made me everything I am.

Stay fresssh

Publicerad 2011-05-24 21:50:38 i Life of,

När jag kom hem från skolan så skulle jag, städa, laga mat, betala räkningar, ringt CSN och min chef och lite annat nyttigt.
Istället gjorde jag, kollade på tv i soffan, la fram kläder tills imorgon, kollade runt efter ett par skor jag ska beställa, lagade lite mat, städa badrummet, betalade räkningarna, bakade kakor mums (chokladsnittar).
Sedan hade jag lite mys med mig själv, gjorde fotinpackning, skrubbade fötterna med fotscrubb och korallsten, gjorde hårmask som förövrigt luktar himmel.. Men när jag skulle fixa naglarna insåg jag att jag inte hade någon nagellacksborttagning kvar :O inte nog med det så hade det -till min fasa- inte kommit ut någon direkt vettig musik på spotify.
Ja det var lite om mitt intressanta liv..!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela