angi

Everything im not, made me everything I am.

Spring för livet

Publicerad 2011-05-19 12:52:26 i Life of,

Nu har jag suttit i skolan i flera timmar och pluggad som ett as. Men tur var väl det för att jag har precis blivit klar med ett arbete. Och nu ska jag springa iväg till jobbet. Skapligt svårt att balansera både jobb och skola, men det går tydligen om man ger sig fan på det!

Har förövrigt suttit och lyssnat på radion hela dagen, blir lite trött på min musik ibland och då kan det vara skönt att lyssna på lite mainstream musik. Men jag HATAR när jag hör en tung låt och dom inte säger vad den heter... Hur som helst så måste jag sticka nu.

BTW ÄR JÄTTEGLAD IDAG :D :D wiiiiiiiiiiie. KÄRLEK i de oskyldigas ögon är bland det finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela