angi

Everything im not, made me everything I am.

Skolan med keps.

Publicerad 2011-05-18 12:01:53 i Life of,

Jag har funderat på det här med att gå i skolan. Och varför jag oftast inte använder tiden i skolan till det jag ska. Är det för att jag drömmer mig bort till en värld fylld av sol, shopping och sena nätter, eller är det helt enkelt för att jag inte har någon motivation just nu? Det är lustigt, att man ena dagen kan sitta i tre fyra timmar och göra ett två arbeten, medan andra dagen känns allt så trååååkigt. Nog om det.

Jag kan ju berätta något kul istället för omväxlings skull. Jag har nämligen fått hem min nya soffa :D och börjat bygga veranda. Nice. Ajuste, har ju fått fast jobb med ;)
undrar varför jag har så lätt för att berätta negativa saker trots att jag har så mycket lycka att dela med mig av? en annan intressant disskussion. (stavas ens disskussion såhär, eller diskussion kanske..)



gillar också ljuset i datasalen, man ser ju typ brun ut hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela