angi

Everything im not, made me everything I am.

Jessiry

Publicerad 2011-05-24 10:20:32 i Life of,

Det är verkligen vrålmysväder på gång här i den fina staden. Älskar sol och bra väder, när det är varmt och man kan slänga på sig vad som helst och ändå känna sig ganska så fräsh. Men jag älskar också när dte är mörkt, regnar och är lite kyligt. Man kan gå runt hemma i en påse skridskor och ligga framför tv'n utan att känna sig skyldig att göra massor, vilket jag kan göra när det är superbra väder. Anywho så sitter jag i skolan och jobbar på det sista arbetet för terminen, det kommer nog gå bra. Jag hoppas det i alla fall.

Och nu är det inte så långt kvar till jag börjar att jobba. Förmodligen kommer jag jobba under studentveckan, vilket är lite tråkigt då en av mina bästa vänner tar studenten iår.
Längtar tillbaka till när jag tog studenten, lätt en av de bästa tider i mitt liv.
http://www.youtube.com/watch?v=Thi4emRW5Ls&feature=relmfu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela