angi

Everything im not, made me everything I am.

Walking on clouds

Publicerad 2011-03-10 21:17:51 i Life of,

Eller aa nästan i alla fall, ibland.
Snart ska jag göra lite mer armhävningar och sen ställa mig på vågen, bli lite irriterad och äta något fettigt. Jag ska fan ha gått upp fem kilo i sommar, och där med basta. Jag kan tänka mig att folk ibland inte riktigt förstår sig på mig när jag säger så men det är lugnt ;)
För jag vet att jag skulle må bättre av det. Sen vill jag inte heller fastna på någon jäcla siffra på vågen, utan huvudsaken är ju att jag mår bra, men det är i alla fall en början när man sätter upp ett mål.

Ska försöka få ihop en utflyttningsfest också, vilket kan bli lite svårt när man själv är praktiskt taget uppbokad haha. Men det ska nog gå!

Hade tänkte mig något i den här stilen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela