angi

Everything im not, made me everything I am.

Them think them fly

Publicerad 2011-03-01 17:48:27 i Life of,

Sitter och pluggar, hallen är typ klar och jag ska beställa ett par skor.. Tror jag. Har packat och donat och tänkte slänga ner massa kläder i en sopsäck nu, typ "myskläder!?" Har tydligen hur mycket som helst. Förövrigt är jag sjuk och sånt. Måste fortsätta plugga nu egentligen, men har en konstigt fundering ; om du inte har gjort fel, hur ska du kunna göra rätt, och fast att du har gjort rätt varför blir det ibland fel? Sånna tankar försegår ibland i mitt huvud.. Jag har ett såkallat tjejproblem, som gör det svårt att vara normal ibland, men folk fattar ju inte sånt.

Stinj – Zumba - Boson Remix
Albert – Barbizon - Original Mix
Abstract Vision – Echoes - Protoculture Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela