angi

Everything im not, made me everything I am.

One life in Sunshine

Publicerad 2011-03-09 16:48:42 i Life of,

Satt och kolla runt efter kvinnliga dj's, men hatar när bra musik inte finns på spotify. Tycker för det mesta att det är värdelöst ljud på tuben. Hur som helst så kom jag in på en sida, med DJ kurser.. Blir sjukt sugen, sjukt jävla sugen. Kursen kostar 8 laxingar, och jag kommer förmodligen ångra mig om jag inte gört. Kan dock bli lite svårt nu när jag har skola, eftersom att kursen är i sthlm.. Men jag funderar och dunderar, kanske borde man köra kursen ändå? Man kan ju faktiskt pendla i några veckor. Eller köra någon form av distans. Känner mig lite rådvill för tillfället, men det är ju något som jag vill göra, så why not? FAN varför skulle jag vara tvungen att se det där just nu för..

Dany Coast – Swede Harmony (feat. Christina Skaar) - Original

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela