angi

Everything im not, made me everything I am.

No way, way

Publicerad 2011-03-25 11:16:28 i Life of,

Tänkte bara kika in med ett inlägg om fjällen här mitt i flyttandet.
Det var en grym resa, genom Norge där det kostade 20 spänn i timmen att vara uppkopplad, såg några älgar, det fanns även ett älgzoo
Väl framme vid "stugan" insåg jag att det inte var en stuga, det var en fet villa som var bland det fetaste jag sett, blir samma nästa år, le party
Svart backe första dagen, någon gjorde en 180 någon gjorde en 360, någon misslyckades med tåsväng och någon låg i backen för full för att åka
Det var x-box spel, monopol revanscher, kortspel och bastutävling
Det var allt från svensk husmanskost till thailändskt och grillat
Det var afterski, bra musik och lite sömn
Det var bråk, kärlek, trolleri och läxläsning
Snöscooter åkning och borttappade pluntor
Pormasksklämmning, blåmärken, stukade handleder och bira
Det var jägershots, det var dooleys och kaffe
Ville åka mer, mer mer mer
På vägen hem åkte vi fel, hamnade i Malun? och åt HANDburgare, det gjorde ont i magen


Ett av vardagsrummen


Relaxrum                   Bastu
 
Kök                           Vardagsrum
 







Sälenmusic/ridedownthehill
The Naked And Famous – Young Blood
Cecile – Ride Or Die
Tiësto – Walking On Clouds - Feat. Kirsty Hawkshaw
Dany Coast – Swede Harmony (feat. Christina Skaar) - Original
Nadia Ali – Ride With Me - DJ Shogun Remix (Radio Edit)
Elephant Man – In Jamaica
Million Stylez – Lookin'
Tiësto – Traffic
The Naked And Famous – All Of This
And many more..
Btw, om en Ribecka skulle läsa det här så tänkte jag på dig när jag hörde den översta låten haha

Kommentarer

Postat av: vickan

Publicerad 2011-03-27 20:27:57

oh nice det lätt och ser ut, AVIS!

:].

Btw härligt kort på dig o T ..

du är grym.

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela