angi

Everything im not, made me everything I am.

My feelings for you

Publicerad 2011-03-08 21:44:44 i Life of,

Jag har märkt att jag har blivit helt värdelös på att ta bilder numera.. Då blev jag lite halv svartis när jag hörde att en viss Rebecca hade tagigt dryga 200 hundra bilder i lördags? Hmm jag kan ju börja med att ta två när vi hittar på något i alla fall haha.
Så, idag är det internationella kvinnodagen. Det känns lite fett, att bli firad för att man är kvinna.. När jag får barn, då ska mina döttrar fan få tårta på den här dagen! Jag tycker att det är viktigt att uppmuntra kvinnlig styrka, utan att glömma bort männen såklart :)

Har hur som helst letat lite fet musik idag, och det har gått super, har vissa dagar där musiken bara flödar in och jag hinner själv inte med att lyssna på låtarna. Idag har det varit housetema på hjärnan, och då menar jag riktigt house, inget fjortistramsmainstreamskit!
Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You - Original Mix Egentligen en klassiker, som jag lyckas fastna för om och om igen. Grym balans mellan vokal och dub
Dirty South feat. Rudy – Phazing - Tiësto Remix Sjukt skön låt, inte heller den nyaste, men hur kan man inte avguda en kombination mellan Dirty douth och Tiestos egna prägel?
Morten Breum – On It! - Faustix Remix Min nya favopartylåt, sjukt nice sound och bas, kanske är en låt man måste spela högt
Mark Knight & Wolfgang Gartner – Conscindo - Original Club Mix Ännu en nice partylåt, som går att spela om igen utan att folk märker att det är samma låt
Annars är ett bra tips från mig att man kör på en som redan är färdigmixad, finns ganska många nu på spotify som liggar runt 70 minuter, då kan man satsa på Armin van buren, eller köra en Morten breum kanske..

Måste leta upp mer kvinnliga dj's känner jag, speciellt såhär på våran dag ;)

Här har ni en snodd bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela