angi

Everything im not, made me everything I am.

Heat rising

Publicerad 2011-03-04 14:04:53 i Life of,

Har egentligen lite tidspress, kom nyss ut ur duschen, håret helt dyngsurt, måste damsuga och ta på mig lite kläder osv. Ändå sätter jag mig vid datorn och bloggar :s så kan det väl vara, ibland.
Ska i alla fall en sväng till stan, kolla efter en sjukt snygg t-shirt att klippa sönder, köpa några öl, hoppas att det finns biljetter kvar tills imorgon (Rebecca & Fiona), samtidigt ska jag träffa typ fett många känns det som haha.. det går nog la bra, för det vi inte hinner med idag kan göras imorgon.

Btw satt jag och kollade debatt igår, måste erkänna att det var mest för att se kissie komma med urkassa ursäkter till sitt beteende haha, hur som helst så började de prata om bernhemsplaceringar, fosterhem, familjehem osv och jag kunde inte låta bli att tänka på det halva natten. Jag tror att det är ett ämne folk inte tänker på så mycket, framförallt ett ämne som inte tas upp till ytan tillräkligt mycket. Hur staten behandlar folk som verkligen behöver deras hjälp. Är också ett ämne man kan diskutera i flera år..

Nej nu måste jag ta tummer ur, Shoo hej
(Btw har September släppt ett nytt album idagSeptember – Love CPR om någon är intresserad)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela