angi

Everything im not, made me everything I am.

Good thing don't come knocking

Publicerad 2011-03-10 17:23:06 i Life of,

TKlar med tvätten sen igår
Storhandla
Slöat
Dansat
Lagat mat
Gjort armhävningar
Letat musik

Allt utom att plugga..
Skulle ha åkt och handlat för två timmar sen men ska dra iväg nu. Kul va!?!? Haha

Hur som helst har jag funderat massor på det där med att gå en DJ utbildning. Jag tror fan att jag ska göra det, kommer ångra mig för all framtid annars. Jag är en typisk "planerare", jag gillar när man kan kontrollera framtiden lite, och det här passar ju inte in i min lilla framtidsplan, kanske just därför jag ska göra det.. Och för att jag själv vill. Det kanske låter fett lame, men jag kan se mig själv stå där och köra järnet.
Det är samma sak som när jag tänkte dra ner till spanien och hålla i barrundor, jag ångrar att jag inte har gjort det än, självklart är det inte för sent, men det känns som jag är lite gammal för det på något vis.
Men vad jag ska göra får tiden utvisa.







Sarah McLachlan – Silence - DJ Tiësto's in Search of Sunrise Remix
Swanky Tunes – Oh Yeah - Original Mix
Steve Angello & AN21 – Size Matters Mixtape

Kommentarer

Postat av: ...

Publicerad 2011-03-10 19:10:39

dock blir man aldrig för gammal, kanske om man är 70. så kör why not!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela