angi

Everything im not, made me everything I am.

Puzzled by people

Publicerad 2011-02-10 12:17:58 i Life of,

Tjena tjena (alltså inte tjena   tjena utan tjänatjäna)... Har inte bloggat på år känns det som, det beror dels på att varje gång jag sätter mig vid datorn inser jag att jag måste plugga och dels på att jag inte har något intressant att skriva om.. Borde kanske börja göra en outfit blogg,
eller så kan jag skriva om mina komplex och min kamp för att gå upp i vikt.. Men folk vill väl bara läsa om när folk äter barnmat och liknande.

Hur som haver, så hade jag grymmaste lektionen igår. Språkfilosofi, det var tungt. Tycker jag haha. Nej men när man börjar fundera på språk, ord och människor tror jag att man blir lite halvflummig.

På lördag är det dags för party i varje fall,, då kan jag ju i och för sig blogga om hur dåligt jag mår på söndag och helst lägga upp en bild när jag håller för ansiktet..

Peace out yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela