angi

Everything im not, made me everything I am.

Party up in here

Publicerad 2011-02-15 18:00:20 i Life of,

Håller på att måla om, kul att måla en månad innan man ska flytta :S men måste måla över det turkosa i hallen eftersom att man inte får ha det för min hyresvärd. Försöker även packa lite, det går inte ett skit bra. Hatar att packa, hatar när det blir tomy, hatar att slänga saker och vet inte vad man ska spara.. Kanske beror det på att jag har flyttat ganska många gånger i mitt liv, tror jag är uppe i elfte gången nu.. Ja, jag är 21..

Men det värsta är inte ens i närheten, det värsta börjar när jag ska kolla igenom alla mina kläder, usch och tvi. Egentligen är det väl bäst att göra det så snart som möjligt, så jag får det överstökat liksom. Ska be alla tjejer om hjälp (eftersom jag sparar ALLT)

Tycker inte om min lägenhet just nu



BTW, här är gaga's nya låt; Lady Gaga – Born This Way
och elephant man's Elephant Man – Clear - feat. Kardinal Offishall

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela