angi

Everything im not, made me everything I am.

Low floor

Publicerad 2011-02-23 19:55:32 i Life of,

Fattar ingenting.. Har försökt packa sedan klockan sex, går inte bra alls. Blir helt passiv, orkar inte göra ett skit.. Tror det här med och packa har riktigt usel inverkan på mig, pallar inte laga mat, pallar inte plugga, pallar inte göra ett skit. Känner mig riktigt bitter just nu alltså, och ändå bloggar jag haha

Tur att det är en ny dag imorgon, som det förövrigt står på mitt ben!? glömmer tydligen bort det ibland, trots en fet tatuering hmm

Fetaste clublåten (idag) Jennifer Lopez – On The Floor - Mixin Marc & Tony Svejda LA to Ibiza Dub Mix
men den här remixen är rätt skön också Jennifer Lopez – On The Floor - CCW Club Mix

Får väl ta ett bad.. Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela