angi

Everything im not, made me everything I am.

Your best, your hardest

Publicerad 2011-04-17 21:35:09 i Life of,

Sitter och försöker mitt bästa att plugga, men flummar på något sätt iväg på dubstep och drömmar. Vet inte varför, men har på sista tiden inte haft någon lust att plugga överhuvud taget.. Riktigt keff alltså.
Måste på något sätt rycka mig i kragen och fejka någon slags lust till plugg, träning, bra (fiberrik haha) mat, ekonomiskt tänkande.
En till sak jag tänkt på är att när jag inte pluggar så kan jag sitta och blogga hur mycket som helst, skriva texter och massa annat konstigt. Hm, någon kreativ balans eftersökes? Och plus, jag skriver ju inte direkt om något intressant här i bloggen. Skulle kunna skaffa en intressant blogg, men skulle förmodligen aldrig göra det.

Ibland undrar jag hur folk pallar blogga fem-tio inlägg om dagen om bara vad dom gör, visst det är pengar, men vilken sjuk energi det krävs i längden.

Fetaste musiken just nu, all dub/drumNbass;
Flux Pavilion – Got 2 Know
Flux Pavilion – I Can't Stop
Flux Pavilion – Excuse Me
Nero – Cant Take It
Nero – Innocence - Original Mix
Netsky – Hold On To Love (Cyantific Remix)
D Product – Tell Me How
D Product – Leave It
MHM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela