angi

Everything im not, made me everything I am.

Rush

Publicerad 2011-04-08 12:46:53 i Life of,

Jag lagade ju hel kyckling i ugn igår, och det vart supergott måste jag säga. Tyvärr tog jag ingen bild på mitt skapande, är väl ingen superbloggare antar jag.. Haha
Hur som helst ska jag laga dolmades ikväll, det är så sjukligt gott alltså, kan kanske slänga upp en bild på maten och receptet, det är både svårt och lätt att göra, tar lite tid och krävs tålamod, men det är värt det för orgasmen i munnen hahaha

Måste upp till stan för lite fix och trix, just nu sitter jag faktiskt i skolan, ofta jag bloggar i skolan ens!?



Vill ha sommar NUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela