angi

Everything im not, made me everything I am.

Pollen-ified

Publicerad 2011-04-20 12:49:54 i Life of,

Vaknade imorse av att jag knappt kunde andas, det var verkligen dynglänge sedan jag vart så här känslig för pollenet. Näsan rinner, ögonen rinner och ingen medicin hemma. Måste ta mig ut på en lånpromenad till affären och köpa lite Clarityn.

Igår så var jag i skolan som vanligt och pluggade gärnet, vilket jag skulle behöva göra idag med! Var och kollade på möbler till vardagsrummet, och drog årets första grillning :)





Note to self, stanna upp och titta ut, det är knoppar som håller på att slå ut :D

Gofman – Arpology - Original Mix 
Capstar – I Need You - 2nd Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela