angi

Everything im not, made me everything I am.

Plenti Moe

Publicerad 2011-04-07 12:59:38 i Life of,

Har sjukt ont i magen idag, men försöker städa och fixa ändå. Men det är svårt, helst av allt skulle jag vilja ligga i fosterställning hela dagen och kolla Sex and the city.
Har alltid haft riktigt ont när jag har tjejproblem, och har fått många olika tips genom åren, varma handdukar, påse med varmt vatten, klappa magen i cirkelform, ligga på sidan, sova, p-piller, stark mat, inte stark mat, gå ut och springa, yoga (bara vissa positioner) och jag tycker inte riktigt att något hjälper. Visst pronoaxen är väl den värktabletten som jag skulle rekomendera eftersom att den funkar skapligt bra. Men inte på långa vägar tillräckligt. Har tänkt många gånger på hur olika vi tjejer har det, vissa har lite ont vissa inte alls och vissa har kramper och spyr. Nog om det kanske..

Jag borde väl fortsätta hänga upp tvätt och försöka äta något varmt, för ikväll ska jag göra hel kyckling i ugn.. MUMS (hoppas bara jag har någon matlust)



Katy B – Broken Record - DJ Fresh Future Jungle Mix
Nero – Me & You - Original Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela