angi

Everything im not, made me everything I am.

Fresh, yeah.

Publicerad 2011-04-13 15:07:53 i Life of,

Sitter just i denna stund och funderar på om jag ska beställa hem två par extremt fina skor och en ryggsäck. Har några problem bara
Nr1 Jag sitter i skolan och borde inte ägna mig åt shopping
Nr2 Jag borde spara pengar till sommaren
Nr3 Jag borde spara pengar till körkortet
Nr4 Jag borde göra mig av med några skor jag aldrig skulle sätta på mig men ändå behåller!?
Nr5 Jag Har haft en dålig känsla i kroppen idag, vilket kan göra att jag då och då fattar fel beslut
Nr6 Jag vet att jag inte har så mycket kläder att använda till ett av skorna.....

Jaja, antagligen har jag redan beslutat mig för att vänta tills imorgon, för jag hatar att shoppa när jag känner mig konstig egentligen, men ändå gör jag det och saker blir bara liggandes hemma i garderoben.

Idag har på något sätt varit en konstig dag. Jag har jobbat (legat på mage och rengjort ventilrör), varit i skolan på studiecirkel, varit på arbetsförmedlingen och dom tyckte att det var meningslöst att skriva in mig när jag både pluggar och jobbar extra.. Hm. Jag har ätit ordentligt, jag har druckit kaffe, jag har kollat igenom vad jag behöver göra i skolan. Alltså en helt vanlig dag. Men ändå konstig..

Aja, nu ska jag fortsätta fundera på varför jag hatar USA så mycket.
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela