angi

Everything im not, made me everything I am.

Beautiful people

Publicerad 2011-04-20 19:18:47 i Life of,

Tog den där promenaden förut, tog ca två timmar, det är vägbygge.. Men det var nice, tills jag kom hem och insåg att pollen "attacken" hade blivit värre. Känner mig inte alls pigg och glad, och så måste jag laga mat snart.. Får bli någon tacopaj orkar inte anstränga mig så mycket idag :)
Sen ska jag försöka skicka in lite arbeten idag också om jag hinner. Känns lite sådär att skicka in ett arbete vid tio på kvällen.
Tror mina nya skor har kommit idag också :D plus att jag beställde hem hela SATC boxen nyss ;) fett nice för dagar som denna då man helst ligger i sängen heeeela dagen.

Lyckades i alla fall ta lite vårbilder på promenaden







Chris Brown & Benny Benassi – Beautiful People - Club Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela