angi

Everything im not, made me everything I am.

Top

Publicerad 2010-11-08 22:01:25 i Life of,

Om jag kunde få välja, utan att kämpa, vad jag ville bli skulle nog det vara försvars advokat. Eller kiropraktor. Eller DJ. Eller profesionell dansare. Eller nattklubbsägare. Eller rappare!?
Så, det framgår förmodligen rätt klart att jag vill ha ett välbetalt jobb.. Men om jag bara fick det så skulle jag förmodligen inte uppskatta det.
Det är skönt att drömma och att ha drömmar, då vet man att man har ett mål. Problemet för mig är ju vilket jag ska välja, visst jag är ung men det tar ju ett tag innan man kommer dit man vill. Många år oftast.
Jag kanske bara ska slänga mig in i något och se vart det slutar..
Hemligheten är att ha delmål såklart, men också ett mål efter målet, flummigt kanske. Men när jag har tagit mig dit jag vill så vill jag kunna ge tillbaka det jag själv har fått, genom till exempel om jag skulle bli advokat att jobba pro bono..

Usch vad jag tänker. Därför är det faktiskt skönt att ha en blogg att kunna ventilera sig i.

BTW kollar CSI och lille Justin Bieber är med haha :)
Nu ska jag hänga runt på bloggar och nörda dator en stund innan jag ska försöka sova och bli frisk..
PEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela