angi

Everything im not, made me everything I am.

Still thinking about you.

Publicerad 2010-11-04 22:40:00 i Life of,

Ibland undrar jag, hur människor fungerar och vad dom styrs av. Medvetna val, självklart men vad driver oss till valen? Om allt handlar om tanke, handlig och konsekvens, vart börjar tankarna. I känslorna såklart. Är det egentligen inte lite coolt att en låt eller en doft kan framkalla så starka känslor, det tycker jag i alla fall.

Ibland funderar jag på att göra en sexblogg (fast i så fall en seriös?), eller en barbie blogg.. Färga håret blont och provocera sönder, bli känd och ligga lite i tv :)

Skämt och sido, jag förstår människors strävan efter vissa saker i livet, ingen konstigt med det egentligen. Men vägen dit är ju kanske egentligen det viktigaste..

När jag blit stor ska jag bli en välbärgad bullmormor. Och misstolka inte, jag vill med vara ekonomiskt oberoende, vill också kunna köpa ALLT jag vill ha, men skillnaden är att jag inte BEHÖVER det. Och med bullmormor menar jag en rultig tant som är en förebild.

Pejjjsss ouuut

Kommentarer

Postat av: din vän J

Publicerad 2010-11-05 04:09:34

Bra med lite mer uppdatering i bloggen nu när jag ska bli din stalker, gillart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela