angi

Everything im not, made me everything I am.

Reminder

Publicerad 2010-11-08 17:48:01 i Life of,

Lördag; GRYMT! det var coolt, häftigt, fett, maffigt, ja det var helt amazing! jag har inte haft så kul på riktigt länge, kändes som att man bara kunde glömma resten av livet en stund. Bland det fetaste är allt underbart folk på såna här fester, visst vissa kanske är lite skumma men överlag är det bara härligt folk som njuter av musiken. Och röjet, ja det går inte heller att beskriva, alla släpper loss som om det inte fanns någon morgondag!

 
 

Söndag; Mådde skitdåligt, låg i sängen och skakade mesta delen av dagen. Undrade hur jag hade kunnat bli så bakis.. Usch ville inte vara med igår överhuvudtaget. Svimmade nästan på vägen till pizzerian, och sket i att tvätta!

Idag; När jag vaknade imorse och mådde lika dåligt så började jag fatta att jag är faktiskt sjuk. Har feber och halsen är svullen. Så inte så konstigt att jag mådde extra dåligt igår!
Har tagit det ganska lugnt idag bara lagat mat, druckit te, städat lite.. försökt mitt bästa att plugga.
Nu ska jag ta ett bad och hoppas jag blir frisk tills imorgon, vill inte missa bästa lektionen i veckan bara för lite feber :/

Seee yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela