angi

Everything im not, made me everything I am.

Lookbook

Publicerad 2010-11-11 18:28:42 i Life of,

Sitter här i soffan med en prilla i munnen och ett glas cola, och känner mig för jävla sexig haha. En tanke, varför har de flesta killar stor stort problem med en tjej som snusar? Man behöver ju inte ha inne värsta bonne lössnusen liksom. Det finns faktiskt långa smala eller mini eller något så det inte syns. Och är det inte bättre än röklukt i håret när man ska mysa ;) snurrar iväg som vanligt´..

Sitter och funderar på om man ska klicka hem lite kläder, försöka få bort huvudvärken med lite kläd-glädje ;) men får se, är grymt sugen på ett par klackar på nelly, men jag tror jag redan har tillräkligt många :P

Ikväll står PH på shemat, annars bara lata mig och pilla navel.



Fet sommarbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela