angi

Everything im not, made me everything I am.

i would be here

Publicerad 2010-11-05 23:41:10 i Life of,

Idag har det mesta gått enligt planerna, det är skönt att kunna ta det lugnt fast man har grejer att göra..
att stressa lagom är en konst.
jag är ju faktiskt en sån person som trivs rätt bra under stress, jag gillar att ha ett pressat schema, för då njuter man ännu mer när man varvar ner (även om jag har rätt svårt för det)

Längtar så sjukt mycket tills imorgon, det kommer bli grymt! Svergies största lagliga stamp. WOW! undrar bara om man ska satsa på rave färger/utstyrsel eller chilla i svart och vitt.. löser sig mannen ;)

nu ska jag kolla tv och sova
peeeeeeeejjjjjs



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela