angi

Everything im not, made me everything I am.

I just don't care

Publicerad 2010-11-10 13:04:48 i Life of,

Min morgon började inte så jättebra, och i vanliga fall när jag får en dålig start på dagen håller det dåliga i sig.
Men idag så har det gått över, släppt succesivt. Grymt skönt. För dte värsta jag vet är att vara på dåligt humör, som igår när jag hade feting pms ;)

Nu ska jag röra mig bort mot ica och köpa lite grädde och så, håller på och göra kallops :D fett gott, tar bara överdrivet lång tid.. Men den som väntar på något gott.. (väntar ALLTID för länge)

Lite musik som är värd att kolla in är;
Kelly Rowland – Rose Colored Glasses
Robyn – Indestructible (Radio Edit)

See yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela