angi

Everything im not, made me everything I am.

Genom eld.

Publicerad 2010-11-10 22:48:45 i Life of,

Min nya favorit låt som jag säkert kommer spela sönder och samman;
Oskar Linnros – Genom eld

Jag älskar texten. För mig är den bland det djupaste jag har hört på länge, kanske just för att den ger mig speciella känslor. Känslan av styrka, känslan av ett förflutet som sakta suddas ut. Usch vad bra den är haha

Sometimes i feel like i feel you,
sometimes i feel like i am you
sometimes i am you
when you can feel me
when you can be me
then we can be a we
love is just a word
love is just a word
it's the feeling you seek
it's the feeling we are
can you see?
By angi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela