angi

Everything im not, made me everything I am.

Cut it off

Publicerad 2010-11-15 15:37:44 i Life of,

Idag har jag gjort en grej.. Jag har klippt mig! Shit, har sparat håret så länge så att jag kände för att göra något impulsivt. Och i did indeed.

Efter de dåliga nyheterna i lördags kände jag att det är dags att göra något åt det gamla. In med det nya liksom. Även om det är att känna sig lite fin i höstmörkret för att kunna ge kärlek till folket!
Kanske låter lite lustigt, men jag tror på att om man känner kärlek till sig själv, kan man överföra det till andra.

Jag hatar hösten. Inte för att den inte är vacker, för det är den, men för att det känns som att så mycket dåligt händer just då. Och jag som tror på människors psykiska krafter, tror att det nästan är så att det blir att man proicerar fram negativitet.. Äsh. Lite depp de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela