angi

Everything im not, made me everything I am.

Shulullu

Publicerad 2010-05-20 11:03:59 i ,

Har inte bloggat på evigheter, och det beror på parsonliga skäl. Som de som har läst min blogg vet så bloggar jag ju aldrig om personliga saker. Aldrig namn eller bilder på vänner i bloggen. Aja,

hur är det annars då? Med mig är det gryyyymt!! Tar ju studenten snart och det ska bli riktigt fett kan jag lova. Har fått mössan och allt nu, försöker bara hitta ett par klackar. Är jävligt kräsen när det gäller klackor som vissa vet, men det får inte var för låg klack, det får inte vara för öppen tå, möjligtvis så att en liten syns men annars helst lite halvspetsiga.

Aja, ska bege mig till stan nu och försöka hitta ett par vettiga. Sen ska jag boka naglar och ögonbryn och ögonfrans tid också. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela