angi

Everything im not, made me everything I am.

ON TOP OF THE WORLD

Publicerad 2010-05-29 18:18:23 i Life of,

haha. rubriken för detta inlägg, ja, det är väl min sinnesstämning just nu.
Ska börja göra mig iordning alldeles snart inför inflyttningsfest och kanske ut på krogen lite (det senare får vi la se sen), tänkte bara göra ett inlägg först.

Jag var ju på stan förut en sväng, köpte mat och lite annat, gick in på åhlens och kollade nagellack, och alla turkosa, eller i närheten av turkosa var slut haha! Inte för att jag hade tänkt att köpa det men kul att alla ser likadana ut. Turkost nagellack, converse osv.. Modeflugor är inte riktigt min grej. Men jag hittade en annan färg!

  

Det är någon slags mintgrön aktig färg, tyckte den var snygg.

Haffade ett linne från Ginatricot också.



Men nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig och ta på mig lite solpuder och mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela