angi

Everything im not, made me everything I am.

Hej bloggen

Publicerad 2010-05-31 20:13:39 i Life of,

Jag sitter och tar en paus från pluggandet, läser lite bloggar och lägger in musik på min ipod. Är jättenervös inför provet imorgon, hoppas det går bra!

Vaknade imorse och var otroligt förkyld, snurrig och ont i magen. Känner mig fortfarande inte okej, lite bättre men inte okej. Så jag hoppas verkligen att jag är frisk till studentveckan börjar!
Den börjar på torsdag med traditionell möss påtagning osv. LÄNGTAR!!

Men men, nu när jag har bloggat lite får jag väl fortsätta plugga.
Puss

Kommentarer

Postat av: Netty♥

Publicerad 2010-06-30 20:02:35

Tävling på bloggen! Kika in på http://jeeanetteekarmark.blogg.se/2010/june/tavling.html och anmäl dig :)

Vill du inte ha såna här kommentarer, eller anser det som reklam eller liknande ber jag om ursäkt! / www.nettys.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela