angi

Everything im not, made me everything I am.

HEEEEEJ

Publicerad 2010-05-28 17:44:13 i Life of,

Jag har inte riktigt haft tid att blogga, men det som har hänt sen igår morse är
1. Jag har fixat håret och det blev superbra!
2. Jag har hittat en fin vit boleroaktig tröja att ha över klänningen på balen
3. Jag är klar med allt i Naturkunskap
4. Jag har Haft studentmöte
5. Jag spenderade hela kvällen med en tjejkompis, myste åt godis och kollade på tv

Idag har jag knallat runt på stan och hittat mängder av klänningar och linnen, har haft kraftig beslutsångest så det har inte blivit något direkt köp, bara lite små grejjer, som jag personligen tycker är fett ointressant haha!

Ikväll blir det rätt lugnt, basta baba pool och slappna av lite. Kanske träffa en tjejkompis på en cider någonstans, för hon fyller år ikväll! Men ingen utgång, för det orkar jag verkligen inte. Plus att jag måste samla kraft innan studentveckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela