angi

Everything im not, made me everything I am.

BLIR GALEN!

Publicerad 2010-05-20 17:56:17 i ,

Har letat skor och något jackliknande hela jävla dagen. Men nej, inte hittat ett skit. Håller på att bli crazy här nu, inte bara för att jag blir stressad innan studenten utan för att jag har pms också. Riktigt jobbigt. Fattar inte varför jag har så stort problem att hitta klackar, det brukar jag ju aldrig ha i vanliga fall. Men det är väl det, när jag slutar leta så kommer det till mig. MEN ORKA VÄNTA haha.

Men ska väl inte bara klaga, det är ju sjukt bra väder ute, och det kommer antagligen bara bli bättre och bättre. Men nu måste jag laga lite käk. Tacopaj kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela