angi

Everything im not, made me everything I am.

Bestämt mig.

Publicerad 2010-05-22 20:06:46 i ,

Nu har jag bestämt mig för vart jag ska åtminstone, det blir en krog här i stan som har lite förkrök, de har bara öppet till ett, men det passar mig perfekt eftersom att jag inte orkar göra speciellt mycket ikväll. De har även Sex and the city tema idag, vilket kommer bli ytterst trevligt! Blir väl ingen alkohol, kanske en alkoholfri cosmo, sex and the city style :)

Nu är väl den stora frågan vad jaf ska ha på mig. Inte den blekaste. Tänkte väl köra något simpelt. Less is more, den lilla svarta och ett par klackar, insperation - har en liknande hemma. Bilden tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela