angi

Everything im not, made me everything I am.

--

Publicerad 2010-05-24 17:55:18 i Sweet!,



Denna kategori kommer att handla om saker jag tycker är, fett, nice, awesome, sweet, grant, roligt, fint, hot, ja, det mesta som är bra helt enkelt.

Och idag är det att Sex and the city (serien) börjar på trean idag. Det går ju oftast sena sommarkvällar, och sent beror ju på att man ska få höra alla snuskiga detaljer haha. Jag har hela boxen hemma, men på något sätt har det en viss charm med att följa serien på tv. Men jag har ju sett alla avsnitt 3-6 gånger! Det är ju min favorit serie.. Och How I Met Your Mother också, och family guy, osv. Haha, nej sex and the city är no1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela