angi

Everything im not, made me everything I am.

Sorry!

Publicerad 2010-03-23 14:50:09 i ,

Har inte haft tid att blogga idag, har haft fullt upp sen jag vaknade. Har redan vart en både bra och dålig dag, regnat också.. Men bättre regn än snö.
Har i varje fall lunchat lite på ett fik, ätit en grymt god macka med keso och advokado, sen har jag varit i skolan nästan hela dagen, och blev nyss intervjuad till ett reportage. Ska bli kul att se resultatet kändes som att det gick bra i alla fall.
Fick tillbaka en uppstats jag gjorde för ett tag sen, och fick VG! Känns som att allt börjar falla på plats. Äntligen!

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag ska börja plugga igen. Har ju prov imorgon. Hoppas det går bra!







See you later

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-23 14:55:16

Hoppas du får en trevlig tisdag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela