angi

Everything im not, made me everything I am.

Sol!

Publicerad 2010-03-20 13:12:06 i ,

Så underbart att det är sol ute, det får en verkligen på bättre humör. Och jag har verkligen sovit ut idag med! Till klockan elva, sååå sjukt skönt. Det var ju ett tag sen jag kunde slippa ställa klockan. Så idag har dagen börjat bra, så får vi se vad som händer senare. Jag var hos ett par vänner igår och tog det lugnt, snacka lite skit. Kom väl hem vid tolvtiden, men vi bor två minuter ifrån varandra så det är ju super :) Ikväll blir det utgång, det var ju ett tag sen jag var ute nu, så det ska bli skitkul, bara dance it off så att säga. Alltid när jag är på dåligt humör eller haft en stressig vecka tycker jag det är jätteskönt att bara ställa sig på ett dansgolv och dansa bort alla tankar, bara jag och musiken. Aja, nu kommer min mamma förbi snart, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela