angi

Everything im not, made me everything I am.

Slappar!

Publicerad 2010-03-18 18:28:45 i ,

Hej hej, jag sitter eller.. rättare sagt halvligger i min soffa. Käkar lite godis och bara softar loss, har ju vart i stan en sväng med några vänner och kollat lite kläder och annat kul, men har inte ens lust att shoppa haha. Det är inte varje dag. Men lika bra är det, ska försöka att inte köpa något mer förs jag har rensat min garderob. Det ramlar ju ut kläder när jag öppnar, plus att jag inte ens använder hälften. Så ska försöka mitt bästa, kan ju shoppa soppsäckar ;)

Dagens låt - http://www.youtube.com/watch?v=kDsEM0gBwEI&feature=fvst så sjukt bra! Lätt favoritlåten, tills jag
tjatat ut den ;)


Haha en till sommarbild, tycker den är lite rolig. Märks det att jag saknar sommaren ?


Också en bild som får mig att tänka på sommaren. Kommer till och med ihåg vad jag tänkte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela