angi

Everything im not, made me everything I am.

Pannkakor..

Publicerad 2010-03-13 14:08:36 i ,

MUMS!
Nu har jag ätit klart och sitter och funderar lite. Jag har läst lite bloggar för skojs skull, bland annat Kenzas. Och om jag har fattat rätt så är, Kenza någon form av modell? och folk tycker att hon framstår som "hel-ylle" tjej ungefär, Foki är en thailänsk girlnextdoor? Och folk tycker att hon ser ut som en snorunge och att hon ska vara "den ärliga" som aldrig snackar skit. Sen har vi Paow och Dessie, vännerna? Som folk tycker har fjortisbloggar, paow umgås med Amir som är gay, Och så har vi Kissie..

Kenza och paow gillar inte varandra för att paow är sverigedemokrat och kenza är sosse?
Paow och Dessie är ovänner?, och båda verkar festa lite mycket?
Paow tror att amir har hängt ut henne på hans blogg,, så hon gjorde det tillbaka?
Kissie gillar ingen av dem? Paow och Amir tyckte Foki snodde en ide av amir? Kenza skrattar år Kissie och Paow i tv? Hmm, fattar ingenting alltså.

Om de ska bråka över bloggar på internet,, aja, inte mitt problem men tycker bara det är kul. O alla kommentarer de får är ju riktigt löjliga.. Folk hånar dem via internet och säger egentligen elaka saker. Fattar inte vad folks problem är, men de har väl inga egna liv så de måste göra andras skit. Men enligt mig. Om man sitter via en dator och säger massa skit, då är man feg och kanske har lite dålig självkänsla också.. HAHA aja.

Datorn verkar krångla med bilderna men lägger in pannkakorna sen ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela