angi

Everything im not, made me everything I am.

Mellanmål

Publicerad 2010-03-20 15:52:35 i ,

Hemma igen, var väldigt mycket folk på citygross, jag och mamma sprang runt som två duracellkaniner haha, stress stress stress... Men nu ska jag ta det lugnt en stund och äta en sallad till mellanmål hade jag tänkt. Älskar sallad det är sjukt gott med grönsaker alltså!

           Gula tomater, körsbärstomater, plommon tomater, sallad, grön paprika, gurka, och saltgurka! Jag har alltid lite saltgurka i eftersom att jag tycker att det både framhäver de andra grönsakerna och får salladen att smaka lite extra!

 



Jag idag, t-shirt från veromoda,
marinblå kofta från cubus,
skinnjacka Elvine,
halsduk Acne,
och ett par mörka jeans från Killah.
Såklart ett par Nike sneakers till det. Och mina pilotbrillor ;)

Skinnjackan är lätt min favorit jacka, luvan ger den bara mer pluspoäng, tycker det är riktigt snyggt med luva på jackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela