angi

Everything im not, made me everything I am.

Maaaat!

Publicerad 2010-03-18 14:04:48 i ,

Är egentligen hungrig fortfarande, känns som jag aldrig blir mätt haha. Men det är ju bra att jag kan äta vad jag vill, när jag vill, hur jag vill! Okej, jag tränar, inte för att hålla kroppen slank utan för att gå upp i vikt och träna upp mina muskler. Har alltid älskat att träna, men de sista två månaderna har jag knaoot kunnat träna någonting eftersom jag varit så sjuk, det gör mig skapligt deppig eftersom jag mår så bra både psykiskt och fysiskt av att träna. Men yoga får det bli för hela slanten till jag kan börja styrketräna igen! Yoga är väldigt bra träning! Rekomenderas starkt till alla!

Älskar de här bilderna..  ge oss SOMMAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela