angi

Everything im not, made me everything I am.

Lunch.

Publicerad 2010-03-22 12:07:09 i ,

Mitt internet fungerade inte igår, där av den dåliga uppdateringen. Tog det allmänt lugnt igår, var hos mina kusiner lite och fikade sen drog jag hem och pluggade. Vilket kjag måste göra hela dagen idag med, och resten av veckan för den delen.. Men men, det är inte lågnt kvar nu, till studenten alltså.

En vän till mig påpekade att jatg måste se framåt lite mer. För jag har klagat på sista tiden över att jag sitter i skiten när det gäller skolarbeten osv, men det är ju egentligen bara att kämpa på. Efter fyra år, ska jag ta studenten! På tal om det så måste jag börja leta klänning, !!!

http://www.youtube.com/watch?v=Qw3Z8Oa7E3Y&feature=related
Fet låt..

Seee u

Kommentarer

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-03-22 12:23:07

kämpa på med skolan <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela