angi

Everything im not, made me everything I am.

Inte igen..

Publicerad 2010-03-12 13:06:54 i ,

Nu är jag sjuk igen. Och fan för det rent ut sagt. Satt på akuten till halv två inatt, och var tvungen att åka upp idag igen. Inte så kul.. Gjorde en CT den här gången, men det är tydligen inget större fel på mig, utom mitt immunförsvar och lite annat. Men Fick ny medicin nu, igen. Undrar bara när detta ska ta slut. Antagligen är det karma.

Så, idag ska jag väl inte göra ett skit, bara försöka ta hand om mig själv och alla biverkningar av medicinen, kolla lite Sex and the city och filofisera, eller lite How I met your mother. TVå riktigt bra program faktiskt.

Jaja, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela